2 Ocak 2012

Doğum İzni İsyanı

Yeni yılda yeniden merhaba, doğum iznine ayrıldım bir süre evdeyim. Daha önce torba yasa ile doğum izni hakkında bazı bilgiler yayınlamıştım. Kendimde bu yasa maddelerinden faydalanabileceğimi sanmıştım, çifte standartın burdada yapılabileceği hiç aklıma gelmemişti.İzne ayrılmama bir kaç gün kala torba yasadaki maddelerin sadece devlet memurları için geçerli olduğunu öğrendim yıkıldım. Nasıl olabilirdi ? anne her yerde anne değilmiydi ? Devlet memuru olan bir anneye başka ,özel sektörde çalışan anneye nasıl başka yasa uygulanabilirdi? Onlardan daha mı az çalışıyorum,hayır tam tersi çalışma saatlerim oldukça esnek; onlardan daha mı fazla para alıyorum,hayır.Asla salla başını al maaşını bir işim olmadı. Fark ne bilemiyorum.
bir devlet memuru 24 ay ücretsiz izin alabilecekken ben 6 ay ücretsiz izin alabileceğim,kesin ve net olan bu.
İnanamıyorum...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...