11 Mart 2011

Brokoli Çorbası


Brokoli çorbası(kremalı)
1 adet patates
1 adet soğan
1 adet havuç
İstediğiniz miktarda brokoli ve tuz
2 çorba kaşığı zeytinyağ (krema olduğu için tereyağ kullanmak istemedim)
Bütün sebzeleri az miktar suda pişirdim ve püre haline getirdim. mercimek çorbasında olduğu gibi tencerede unu kavurup 4 bardak su ve sebzeleri ilave edip bir süre daha pişirdim Kıvamına göre su ekleyebilirsiniz. Yarım kutu kremayı ilave edip 5 dk. daha kaynattım Üzerini baharat, maydanoz veya brokoli parçaları ile süsleyebilirsiniz. Akşam yemeğine yetiştirmeye çalıştığım için süslemeye vaktim olmadı ama çok lezzetli oldu afiyetle yedik.kuzucuğumda sevdiği için,vitamin deposu olduğu için aklımın bir köşesinde olan tariflerden biri.
 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...