11 Mart 2011

Aşk tesadüfleri sever ve romantik bir evlenme teklifi


Sondan başlayayım anlatmaya…
Film bitti. Ben ağlamaktan yorgun bir halde yerimden kalkmaya çalışırken salon ışıkları açıldı ve o an salonun ortasında elinde kocaman bir gül demeti ile bir genç belirdi. Ne olduğunu anlamaya çalışırken “(yüksek sesle kızın adını söyledi) … seni seviyorum benimle evlenir misin?” diye haykırdı. Kız,isimi söylenince arkasını döndü kısa bir şaşkınlık yaşadı,birazda filmin etkisinden sanırım ağlamaya başladı ve sarmaş dolaş oldular tabi.Salondaki herkes ayağa kalkıp alkışladı.Delikanlıyı medeni cesaretinden dolayı kutluyorum. Bu teklif için en güzel filmi seçmiş
Filmin etkisinden ve romantik evlenme teklifinden sonra benim gözyaşlarım seriye bağlandı.salondan çıkıp,otoparka hatta eve kadar devam etti
Çok uzun zaman olmuş aşk filmi izlemeyeli.Bu nedenle mi bilmiyorum yanıma mendil almadığıma pişman oldum.
Çok beğendim,bir karesini kaçırmamak için rahat rahat ağlayamadım bile  Filme kapılıp gerçekten kopuyorsunuz sanki.
Bir günü daha birlikte geçirebilmek adına hastalığını umursamayıp tedaviyi ertelemesi, bu kadarı gerçekten olabilir mi? dedirtiyor.
Filmi izlerken bir taraftanda kendi hayatınızdaki tesadüfleri düşünüyorsunuz.Aslında her beraberlik bir tesadüf öyle değil mi?.
Her ne kadar fazla masalsı bulsamda çok beğendim. Bu Mehmet Günsür de aşk adamını çok güzel canlandırıyor 
Müzikler mükemmeldi.Bir şarkı vardı sözleri şöyle: bazen küçük bir an için ömür bile verilir… ne dersiniz film müziklerinden biri bu da olabilirdi

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...