25 Kasım 2011

Dantel masa örtüsü



İlk başta pek sıcak bakmasamda sonradan farklı ve yaratıcı buldum bu fikri.Kıyıda köşede kalmış kullanmadığımız küçük büyük dantel motifleri birleştirerek böyle bir masa örtüsüne dönüştürebiliriz.
Daha önce bir web sayfasında görmüştüm yine ; tek motif dantelleri arkada renkli fonlar kullanıp tabloya dönüştürülmüş, çok sevimli olmuş. Benimde örnek çıkarmak için ördüğüm bu tip motifler var elimde,yada asla kullanmam dediğim su takımı (sürahi ve bardak altlıkları),gerçi bu ara bir kaç isim yapmış markada el örgüsü su takımları gördüm yine gündeme geliyorsa biraz daha kenarda tutmakta fayda var :)  diyeceğim o ki tablo ve çerçevelere bayıldığım için bunları değerlendirebilirim diye düşünüyorum. Hangi mekanda daha iyi durur ona karar vermedim :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...